Coca-Cola Journey reprezintă felul în care Coca-Cola și-a (re)imaginat site-ul oficial, transformându-l într-o amplă platformă digitală, menită să ofere cele mai noi informații într-o manieră cat mai accesibilă și atractivă, folosindu-se de toate uneltele unei adevărate reviste digitale.

Inspirat de platformele editoriale online și susținut de puterea social media, Journey aduce povestea din spatele companiei și a brandurilor noastre - cine suntem, ce facem și de ce o facem - în prim-plan, printr-o experiență de publishing digital. Am făcut acest mare pariu în ceea ce privește conținutul digital pentru că am crezut - și credem în continuare - că lucrurile autentice contează, că traim vremuri în care tehnologia și mediul digital sunt esențiale în orice formă de comunicare iar existența unui astfel de instrument de transmitere a mesajului nostru ar putea transforma complet modul în care interacționăm cu toți cititorii, fie că sunt consumatori, angajați, jurnaliști sau stakeholders.

Proiectul Coca-Cola Journey a fost lansat pentru prima data în 2012, în Statele Unite, iar de atunci până în prezent a fost adaptat în peste 80 tări din lume.



Știați că: Journey a fost inițial o revistă internă trimestrială publicată de compania Coca-Cola în perioada 1987-1997? Numele său a fost inspirat de proverbul: "Succesul nu este o destinație, ci o călătorie". După cum spunea CEO-ul companiei de la vremea respectivă, Roberto Goizueta: Scopul revistei este acela de a documenta călătoria în care am pornit atât noi cât și compania pentru care lucrăm. Povestirile personale publicate în Journey, fotografiile utilizate și calitatea print-ului au transformat-o într-un succes de necontestat în rândul angajaților companiei din întreaga lume în era pre-Internet.

Când a sosit timpul pentru relansarea site-ului corporate, echipa Coke de Digital Communications și Social Media a decis să readucă numele ca o versiune modernă a conceptului original.