București, 21 februarie 2018: Primul serial online creat de WOAH pentru a fi urmărit pe telefonul mobil s-a lansat pe 14 februarie și în România. Episoadele 1 și 2 sunt deja disponibile în aplicația de la Coca-Cola și pe ro.woah.com. Lansarea SEEN a fost și ea o premieră: într-un eveniment exclusiv online, vloggeri și artiști au avut ocazia să urmărească toate cele 8 episoade și să dea startul recenziilor.

Scenariul SEEN este construit în jurul unei experiențe în care orice adolescent se poate regăsi: pe chat, nu e nevoie de cuvinte ca să știi că ai fost refuzat, că ai făcut o gafă sau o glumă care n-a amuzat pe nimeni. E suficient să vezi simbolul seen, urmat de o tăcere adâncă. Motiv suficient să devii ținta glumelor în grupul de amici sau să experimentezi seenofobia data următoare când ești pe cale să trimiți un mesaj. În noul serial de la WOAH, un seen dă startul unei întregi drame între patru prieteni - adolescenții Alex, Ella, Jake și Nina, interpretați de actori din România – iar povestea lor te poartă într-un rollercoaster de emoții.

Formatul serialului este perfect adaptat noilor trenduri digitale, care mizează pe conținutul vertical, ușor de consumat de pe smartphone. Pentru cea mai bună experiență de vizionare, SEEN se accesează de pe mobil, din aplicația WOAH.

SEEN este inedit și prin producția video, facilitând o experiență imersivă ce aduce spectatorul în centrul discuțiilor celor patru protagoniști ca și când ar vizualiza acțiunea direct din ecranele telefoanelor lor.

Pentru adolescenți, smartphone-ul înseamnă acces la toate zonele lor de interes – muzică, rețele sociale, jocuri sau seriale. SEEN e un serial creat să se integreze perfect în universul lor, de la formatul video vertical, la personajele și replicile autentice, la povestea cu mare potențial pentru binge-watching, a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola Romania.

Pentru vizionarea SEEN, ai nevoie doar de internet și de aplicația WOAH instalată pe telefon, din Google Play sau App Store și pe ro.woah.com. În fiecare săptămână, un nou episod SEEN va fi publicat în aplicație și pe site.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZETEA și Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori din lume, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.