București, 6 iunie 2019: Într-o perioadă în care oamenii încearcă să iasă din tipare și îmbrățișează noutățile, păstrând în același timp fascinația și nostalgia pentru trecut, Coca-Cola lansează, exclusiv în Romania, Coca-Cola Specialty: o băutură care surprinde perfect esența acestor vremuri.

Cu o combinație aparte de arome de fructe și extracte de plante: caise și pin, mure și ienupăr, mere și soc, Coca-Cola Specialty oferă o serie de trei băuturi într-un ambalaj de colecție, prin readucerea pe piață a sticlei folosite pentru îmbuteliere acum mai bine de un secol, la începutul anilor 1900.

Recunoscută în cadrul Companiei Coca-Cola ca fiind un adevărat hub de inovație la nivel european, România este prima și singura piață din lume care a lansat Coca-Cola Specialty, până acum. Lansarea surprinde cu atât mai mult cu cât, sub umbrela celui mai cunoscut brand din portofoliu, aduce la un loc combinații din două perioade diferite, într-o armonie perfectă: un mix contemporan de arome, cu accente retro aduse de sticla Coca-Cola de colecție.

"Coca-Cola este un brand care a reușit mereu să aducă oamenii împreună, oferindu-le de-a lungul timpului nu doar simple produse, ci adevărate experiențe, surprizătoare și relevante. În spiritul acestei misiuni, inovăm permanent, în linie cu preferințele consumatorilor noștri. Prin Coca-Cola Specialty, mizăm pe două atribute puternice: readucerea în prim plan a sticlei retro și cele 3 combinații de arome neașteptate care oferă un gust original și contemporan. Coca-Cola Specialty și conceptul de comunicare ”More than retro” (“Mai mult decât retro”) sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care știu să se bucure de tot ce e mai bun din trecut și din prezent.”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola România.

Gama Coca-Cola Specialty este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești, și este disponibilă deja în magazinele din țară, în sticla de sticlă de 250 ml.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.