București, 13 februarie 2017 - Începând cu luna ianuarie 2017, Coca-Cola își promovează Directorul de Marketing la conducerea operațiunilor din România și Moldova.

Nicoleta Eftimiu devine, astfel, noul Franchise Country Manager, aceasta fiind cea mai înaltă poziție în structura organizatorică a companiei pentru țările din Europa de Sud-Est. În plus, este prima femeie desemnată să conducă operațiunile Coca-Cola din cele două regiuni.

Nicoleta Eftimiu este un manager-cheie în cadrul Sistemului, un profesionist dedicat inovației, ideii de a face lucrurile mereu altfel, care se ghidează după principiul că succesul vine în echipă, punând accent pe oameni și pe crearea unui mediu favorabil dezvoltării. Astfel, în noua poziție vine cu o viziune strategică asupra companiei pe care o va coordona:

„Mă aflu într-o continuă competiție cu mine însămi: nu m-am oprit niciodată la un singur lucru, îmi place să descopăr ce se află dincolo de „ce ar fi dacă”, să experimentez. Aplic acest lucru atât în plan profesional, cât și personal. Și acesta este și crezul cu care pornesc în noua mea călătorie, mă văd ridicând ștacheta încontinuu, fie că este vorba de consolidarea și dezvoltarea echipei, fie că este vorba de inovație. Pe asta pariez în evoluția business-ului nostru.”

În noua funcție, Nicoleta Eftimiu vine cu un un bagaj solid de cunoștințe pentru companie, cumulat de-a lungul celor 19 ani în care a lucrat direct sau indirect pentru Coca-Cola. Și-a început parcursul profesional în agenție, în poziția de Account Director pentru brand-ul Coca-Cola, iar apoi s-a alăturat echipei                        Coca-Cola Hellenic Bottling Company România în poziția de Category Manager Stills and New Business. Această poziție i-a permis să acumuleze cunoștințe pe partea de distribuție și de comercializare directă.

Apoi, următorul său pas în carieră a fost făcut către Coca-Cola România, unde a ocupat funcții atât locale, cât și regionale – de la Brand Manager și până la Marketing Director. Sub conducerea Nicoletei Eftimiu, echipa Coca-Cola România a inițiat campanii de succes, cu rezultate eficiente la nivel de business și concepte inovatoare care au fost recunoscute în festivaluri de publicitate internaționale, România devenind exemplu de best-practice pentru țările din Europa Centrală și de Sud-Est. Câteva inițiative relevante:

  • Lansarea Coca-Cola Zero - printr-o campanie de teasing creativă, construită în jurul conceptului îndrăzneț: “viata cu zero compromisuri”.
  • Relansarea Cappy Pulppy - printr-o campanie de succes, centrată pe caracterul inovator al produsului. Într-un timp foarte scurt, Cappy Pulpy a devenit una dintre cele mai apreciate băuturi din categoria sa.
  • Lansarea Live Tweets #Haisamancamimpreuna – prima campanie de Live Tweets dezvoltată în România, care a fost premiată cu Gold la Festivalul de publicitate Golden Drum, la categoria Direct campaigns.
  • Lansarea campaniei Sprite-Control Parental – o campanie fresh, contemporană, pentru tineri și părinți, care a câștigat marele premiu în cadrul galei Effie pentru cea mai eficientă campanie a anului. 
  • Lansarea amplei campanii Dorna - Grijă pentru Copii - care a adus o schimbare vizibilă în România, prin dotarea cu echipamente de specialitate a 40 de maternități din țară. Campania a fost premiată în cadrul CSR Awards, la categoria Campanii de Cause Related Marketing. 
  • Lansarea conceptului global Taste the feeling - printr-o campanie de impact și un eveniment special, care a adus împreună peste 2.000 de fani într-o experiență de brand inedită, cu proiecții spectaculoase și un concert susținut de o trupă internațională.
  • Lansarea Coca-Cola Lime – printr-o campanie manifest, care se adresează tuturor persoanelor care ies din tipare și se exprimă neconvențional.

Datorită experienței sale solide în marketing, tranziția către noua poziție a venit natural, Nicoleta Eftimiu preluând rolul de Franchise Country Manager - Coca-Cola România și Moldova.

Anterior, această funcție a fost ocupată de Petre Șandru care, începând cu anul acesta, a dat curs unei noi provocări profesionale și a devenit Country Manager Coca-Cola Irlanda.

Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager Coca-Cola România și Moldova
Nicoleta Eftimiu, Franchise Country Manager Coca-Cola România și Moldova

--------------------------------------

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.