Scanează orice Coca-Cola Zero Zahăr și ascultă primul album INNA lansat exclusiv pe doze! Bonus: acces garantat la concertul de lansare

 

București, 13.07.2018 - Vara aceasta, dozele de Coca-Cola Zero Zahăr vor avea un upgrade muzical - noul album INNA va fi disponibil în frigiderele din întreaga țară. Albumul YO, compus integral de INNA, va putea fi ascultat, din luna iulie, de pe un suport audio neconvențional: dozele de Coca-Cola Zero Zahăr.

Cea mai recentă inovație Coca-Cola oferă, în premieră, noile piese ale artistei tuturor celor care cumpără dozele de Coca-Cola Zero Zahăr – fiecare dintre cele 4 doze ediție limitată conține o melodie diferită: "Locura", "Iguana", "Si, Mama" și "La Vida". Astfel, întregul album poate fi pus pe repeat doar după ce fanii INNEI își completează colecția. Ca să dai “play” uneia dintre piese trebuie doar să scanezi, cu telefonul mobil, logo-ul Shazam de pe ambalaj.

Veștile bune nu se termină aici: noile doze de Coca-Cola Zero Zahăr vor reprezenta biletul de acces la primul concert al INNEI susținut în exclusivitate online. Doar pe 25 iulie, între orele 20:00 și 22:00, consumatorii Coca-Cola Zero Zahăr devin, prin scanarea dozelor, spectatorii concertului de promovare al noului album al artistei.

“Muzică” și “online” sunt două dintre cele mai întâlnite cuvinte în limbajul tinerilor, iar ambiția noastră este să vorbim toți aceeași limbă. Coca-Cola și-a propus să aducă pe piață produse inovatoare, care să le ofere tinerilor conținut exclusiv și experiențe unice, pe care să le poată accesa la o simplă atingere a ecranului telefonului mobil. Vara aceasta, Coca-Cola Zero Zahăr devine băutura care merge mână în mână cu…o pereche de căști”, a declarat Miruna Smeureanu (Marketing Director, Coca-Cola Romania).

”Noua campanie alături de Coca-Cola Zero Zahăr înseamnă, pentru mine, mai multe premiere “wow”: lansez primul meu album disponibil exclusiv pe doze, care poate fi găsit în orice magazin din țară, de unde pot fi cumpărate dozele de Coca-Cola Zero Zahăr. În plus, voi susține un concert online ce va putea fi vizionat de milioane de fani din România, doar prin scanarea unei doze Coca-Cola Zero Zahăr. Mă bucur că le pot oferi fanilor mei toate aceste surprize și abia aștept să le văd reacțiile.”, a declarat INNA.

INNA este imaginea Coca-Cola Zero Zahăr începând cu luna ianuarie a acestui an.

 

***

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.