București, 25 iunie 2019: Aflată într-o continuă extindere a portofoliului de produse astfel încât să le poată oferi consumatorilor opțiuni cât mai variate pentru diferite ocazii și stiluri de viață, Coca-Cola România vine cu un nou produs surprinzător: Lemonade by Cappy – o băutură delicioasă și răcoritoare, perfectă pentru sezonul cald.

Pentru cei care iubesc aroma reconfortantă a limonadei într-o zi toridă de vară, fie că aleg să se răcorească la plajă sau la o terasă, printr-o plimbare în parc sau într-un fotoliu comod de acasă, Coca-Cola a creat Lemonade by Cappy, băutura răcoritoare necarbogazoasă, cu suc și pulpă de lămâie.

“Limonada este fără îndoială una dintre cele mai populare băuturi răcoritoare, fiind totodată una dintre acele băuturi care, pentru fiecare dintre noi, rezonează cu momente sau amintiri anume. Fie că este clipa de ragaz la umbra unei terase, sau amintirea limonadei facute în casă, savurată indelung pe prispa casei după joacă, pentru multi dintre noi, limonada rămâne unul dintre mijloacele preferate de răcorire într-o zi de vară. Tocmai de aceea, prin Cappy Lemonade ne-am dorit să surprindem savoarea limonadei proaspete într-o băutură disponibilă în ambalaje practice, ideală pentru noi amintiri și clipe de relaxare, în orice moment al zilei” a declarat Miruna Smeureanu, Marketing Director Coca-Cola România.

Lemonade by Cappy este disponibilă în 3 variante: Lămâie, Lămâie și Mentă, Lămâie și Zmeură, în ambalaje de 400 ml si 1,25 l.

Întreaga gamă de arome este îmbuteliată local, în fabrica Coca-Cola HBC România din Ploiești, și poate fi gasită deja în magazinele din țară.

 

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.