București, 15 aprilie 2019:  Pentru prima dată, Coca-Cola lansează o băutură energizantă sub brand-ul Coca-Cola.

Coca-Cola România anunță extinderea portofoliului prin lansarea unei noi băuturi energizante, Coca-Cola Energy.

Compania Coca-Cola plănuiește să extindă lansarea Coca-Cola Energy pe mai multe piețe la nivel global în 2019, concentrându-se inițial pe piețele europene. Produsul este prezent în România din 15 aprilie.

Cu gustul special Coca-Cola pe care oamenii deja îl cunosc și îl apreciază, Coca-Cola Energy conține cafeină obținută din surse naturale, extracte de guarana, vitamina B și nu are adaos de taurină. Va fi disponibilă și în varianta Coca-Cola Energy Zero Zahăr, oferindu-le consumatorilor o opțiune fără zahăr și fără calorii. Cele două produse vor fi disponibile în doze de 250ml în rețelele de magazine.

Coca-Cola Energy contine ingrediente obținute din surse naturale și are gustul delicios și răcoritor al Coca-Cola”, spune Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. „Am păstrat aceste două calități pe parcursul dezvoltării rețetei și suntem mândri să oferim produsul sub brand-ul Coca-Cola, invitând oamenii să încerce o băutură energizantă nouă și diferită, care este concepută pentru toti cei cu vieți optimiste și ocupate.”

Coca-Cola Energy se lansează cu o identitate vizuală care iese în evidență, dar și cu o campanie de marketing dinamică, ce se va desfășura în România în lunile urmatoare.

Concepută sub forma unei băuturi pentru tineri (18-35), Coca-Cola Energy va fi promovată în conformitate cu ghidul de marketing responsabil al Companiei Coca-Cola. Acesta prevede, în acord cu reglementările UNESDA, excluderea oricărei activități de sampling în proximitatea școlilor și niciun fel de promovare a amestecului cu alcool.

Portofoliu de brand în continuă evoluție:

Fiind o companie pentru toți, Coca-Cola și-a diversificat portofoliul pentru a le oferi consumatorilor o mai mare gamă de băuturi pe care și le doresc, inclusiv băuturi cu beneficii adăugate.  Printre noile produse din portofoliul Coca-Cola din România se numără AdeZ, Fuzetea, SmartWater.

Compania Coca-Cola și-a extins totodată și gama de optiuni pentru iubitorii Coca-Cola,  incluzând noile arome ale Coca-Cola Zero Zahăr, cu piersică, vanilie și scorțișoară.  

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă consumatorilor din peste 200 de țări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include câteva dintre cele mai valoroase mărci la nivel global, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos Zico. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a ne reduce impactul asupra mediului prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre și prin promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România. Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2015, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.