Coca-Cola are un nou președinte de grup în Europa, Orientul Mijlociu și Africa și un președinte nou în Europa Centrală și de Est

București, 22 octombrie 2018 – Compania Coca-Cola anunță numirea lui Nikos Koumettis în funcția de Președinte al grupului pentru regiunile Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA). Nikos Koumettis îl înlocuiește pe Brian Smith, care a fost numit în funcția de Chief Operating Officer. Zona EMEA este cea mai mare și mai diversificată regiune a companiei Coca-Cola, cu 6 unități de afaceri, 120 de țări și o treime din populația lumii: 2,4 miliarde de persoane.

Nikos Koumettis este în prezent Președintele unității de afaceri din Europa Centrală și de Est (CEE), unde gestionează business-ul a 26 de țări, din Rusia până în Italia, inclusiv România.

Nikos Koumétis va fi urmat în funcția de Președinte CEE de către Lana Popovic, care este în prezent Franchise General Manager în regiunea Europa de Nord-Est. Anterior, Lana Popovic a deținut funcția de Franchise General Manager pentru Tările Baltice și Polonia. Lana Popovic, care s-a alăturat companiei Coca-Cola în 2001, a deținut o varietate de poziții în Europa de Est și Sud-Est, iar din funcția nouă îi va raporta direct lui Nikos Koumettis.

Despre Nikos Koumettis

Nikos Koumettis este Președintele Companiei Coca-Cola în Europa Centrală și de Est, și conduce operațiunile companiei din cele 26 de țări ale regiunii, din Rusia până în Italia, inclusiv în România. Din această poziție, Koumettis a condus operațiunile regiunii Europa Centrală și de Sud a companiei din 2011 până în 2016. Din acest rol, a supervizat operațiunile Coca-Cola în 23 de țări, inclusiv în statele membre ale Uniunii Europene, țările membre în Asociația Europeană a Liberului Schimb și Balcanii.

De când s-a alăturat Companiei Coca-Cola, în 2001, Koumettis a ocupat funcția de Președinte al Companiei Coca-Cola în Canada. A fost totodată Președinte al companiei in regiunea Adriatică și Balcani, cu sediul la București, în perioada 2003-2008. În rolul său de președinte al acestei unități, el a dezvoltat afacerea în nouă țări diferite, printre care Bulgaria, România, Serbia și Croația, fiind responsabil pentru creșterea puternică a categoriei de băuturi ready-to-drink și a business-ului în această regiune. Anterior acestei poziții, Nikos Koumettis a fost Director General al Regiunii Mediteraneene de Sud-Est, cu responsabilități pentru Grecia și Cipru.

Înainte de a se alătura companiei Coca-Cola, a lucrat în marketing pentru Kraft Jacobs Suchard, și în Vânzări și Distribuție cu o mare companie grecească, Elgeka. De asemenea, a avut și poziții în departamente comerciale și logistice pentru Papastratos S.A./Phillip Morris, cea mai mare companie de tutun din Grecia.

Nikos Koumettis deține o diplomă de licență în administrarea afacerilor la Colegiul American al Greciei și o diplomă de masterat în marketing internațional la Strathclyde Business School.

Despre Lana Popovic

Lana Popovic este Director General al companiei Coca-Cola pentru Rusia, Polonia, Ucraina, Belarus, Letonia, Lituania, Estonia și Moldova. Lana Popovic lucrează pentru Coca-Cola din 2001, perioadă în care a ocupat inclusiv funcții de conducere în management, strategie și marketing.

În 2006, Lana Popovic a fost numită Director de Marketing pentru Croația și apoi pentru Bosnia și Herțegovina. A devenit Director de Operațiuni pentru Grecia în 2011. Un an mai târziu, a fost numită Director de Operațiuni pentru Europa de Sud-Est, cu responsabilități în șapte țări, inclusiv Grecia și Serbia.

În 2016, Popovic a fost numită Director General pentru Coca-Cola în Polonia și Marea Baltică. În 2017, a primit funcția de Director General al francizei din Europa de Nord, unde a fost responsabilă pentru creșterea economică pe termen lung a afacerii Coca-Cola în opt țări. Lana Popovic a obținut o diplomă în Economie de la Universitatea din Zagreb din Croația.

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este o companie de băuturi cu peste 500 de mărci în peste 200 de țări și teritorii. În plus față de brandurile Coca-Cola, portofoliul companiei include câteva dintre cele mai valoroase mărci de băuturi din lume, precum cele pe bază de soia - AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile si nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile si cafelele Godl Peak, sucuri și smoothie-uri complet naturale, sucurile Minute Maid, băuturile sportive Powerade, sucurile Simply, apa inteligentă, Sprite, apa cu vitamine și apa din nucă de cocos ZICO.

Compania își transformă constant portofoliul, de la reducerea zahărului din băuturile din portofoliu, la aducerea pe piață a unor produse noi și inovatoare. De asemenea, compania lucrează constant pentru a-și reduce impactul asupra mediului prin completarea apei și promovarea reciclării.

Împreună cu partenerii din îmbuteliere, compania angajează mai mult de 700.000 de persoane, contribuind la creșterea oportunităților economice în comunitățile locale din întreaga lume.

Aflați mai multe despre Coca-Cola Journey pe site-ul www.coca-colacompany.com și pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.