Sucurile și nectarurile îmbogățite cu vitamine și minerale se lansează pe piața din România, sub brandul Cappy+

 

București, 15 mai 2018: Coca-Cola lansează pe piața din România Cappy+, o nouă generație de băuturi premium, necarbogazoase, din sucuri de fructe și legume îmbogățite cu vitamine și minerale.

Noua gamă de produse poate fi găsită în magazine începând cu luna mai, în trei sortimente: Cappy+ Morning Plus, Cappy+ Cool & Smile și Cappy+ Antiox.

Cappy+ Morning Plus este un nectar obtinut dintr-o combinatie de fructe din concentrat (mere, portocale, kiwi, ananas, rodie si banane), imbogatit cu vitamina C. Cappy+ Cool & Smile este un suc 100% din fructe din concentrat(portocale, mandarine si lamaie), fara zahar adaugat, imbogatit cu Magneziu. Cappy+ Antiox este un suc 100% din fructe si legume din concentrat (mere, struguri, sfecla rosie, morcovi negri, capsuni, coacaze, mure, lamaie), fara zahar adaugat, imbogatit cu Vitamina E.

Cappy+ combină bunătatea esențială a naturii cu un amestec fin de fructe și legume. Într-un ambalaj premium, noul produs vine cu un gust delicios, recomandat pentru toate momentele de consum. Cappy+ este disponibil în ambalaje de 250 și 800 de ml.

Produsul intră pe piață cu o comunicare jucăușă și îndrăzneață, adaptată atât pentru mediile online, cât și cele offline. Sub sloganul Pune „bun” în „Bună Ziua”, produsul se adresează persoanelor active, care vor să aibă un stil de viață echilibrat și să-și asigure un “Plus” exact atunci când au mai mare nevoie. Cappy+ le oferă tuturor ocazia de a experimenta un gust complex, în timp ce se bucură de ingredientele nutritive, vitaminele și mineralele de care au nevoie pe tot parcursul zilei.

Lansarea Cappy+ va fi susținută de o campanie integrată de comunicare ce va include digital & social media, outdoor, sampling și activări speciale în magazin.


 

Despre Compania Coca-Cola

Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, și aproape 3.900 de produse. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde 21 de branduri de miliarde de dolari, dintre care 19 sunt  disponibile și în varianta cu mai puține calorii sau fără calorii. Printre branduri se numără: Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Dasani, VitaminWater, Powerade, Minute Maid, Simply, Del Valle, Georgia și Gold Peak.

La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase și necarbogazoase. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul pe care ni l-am asumat pentru dezvoltarea unor comunităţi durabile, compania noastră se axează pe iniţiative de reducere a amprentei asupra mediului, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajați și promovarea dezvoltării economice a cumunităților în care ne desfășurăm activitatea.

Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.