București, 14 iunie 2018 – Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, se alătură FUZETEA ca Ambasador de Brand și aduce conceptul Timp cu Tine, prin care consumatorii sunt încurajați să își facă timp să se relaxeze, să sereconecteze cu ei înșiși. Colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexă, care include un spot TV, cu Alexandra în rol principal, dar și o  componentă amplă dezvoltată în mediul digital.

FUZETEA este o băutură inovatoare prin mixul de ingrediente – o fuziune neașteptată între extractul de ceai, sucurile de fructe și ierburi aromatice, creând astfel o experiență unică, complexă, perfectă pentru momentele de relaxare și liniște.

„Suntem încântați să o avem alături pe Alexandra Nechita ca Ambasador de Brand, a cărei artă și personalitate sunt în ton cu filosofia FUZETEA: avem nevoie de timp pentru noi înșine, avem nevoie să ne deconectăm, pentru a ne putea reîmprospăta creativitatea și a merge înainte. Colaborarea dintre Alexandra și FUZETEA înseamnă experiențe noi, unice pentru consumatorii români, cu gusturi și preferințe în continuă schimbare și care caută opțiuni diversificate, cu arome mai sofisticate”, a declarat Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola România.

„FUZETEA este cea mai bună alegere pe care mi-o pot imagina pentru viețile noastre agitate, pentru că timpul pentru tine și pauzele pe care ți le acorzi sunt ingredientele care te ajută să performezi. Sunt foarte bucuroasă că am devenit Ambasadorul Brandului pentru că mă identific cu mixul de culori și arome al FUZETEA”, a declarat Alexandra Nechita, Ambasadorul Brandului FUZETEA.

Succesul FUZETEA pe piața românească a fost premiat, în mai 2018, cu premiul Produsul Anului la categoria Băuturi Non-Carbonatate, la Gala „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovația”, bazat pe opiniile consumatorilor. Prezent pepiața locală din ianuarie 2018, FUZETEA este disponibil în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits și Black Icetea Mango Pineapple. Răspunzând dezideratului nostru strategic de a fi  O companie pentru toți, FUZETEA reprezintă o opțiune cu un conținut scăzut de calorii (19-20 de calorii per 100ml, în funcție de aromă), fiind îndulcit cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia. Compania Coca-Cola se aliniază la preferințele și tendințele în continuă schimbare ale consumatorilor, livrând produse cu conținut scăzut de zahăr sau cu zero zahăr, disponibile într-o gamă largă de ambalaje, inclusiv de mici dimensiuni.

 

Despre Compania Coca-Cola

 Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste

500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind

una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde

de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute

Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.

 La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

 În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

 Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.