După lansarea pe piața europeană de la începutul acestui an, FUZETEA suprinde din nou, de această dată cu o asociere inedită: Alexandra Nechita, artista româno-americană de renume mondial, devine Ambasadorul brandului.

Parteneriatul dintre Fuzetea si Alexandra Nechita este în strânsă legătură cu filosofia FUZETEA: toți avem nevoie de timp pentru noi înșine, avem nevoie să ne deconectăm, pentru a o putea lua de la zero. FUZETEA este o băutură inovatoare prin mixul de ingrediente – o fuziune neașteptată între extractul de ceai, sucurile de fructe și ierburi aromatice, creând astfel o experiență specială, perfectă pentru momentele de relaxare și liniște. Iar Alexandra oferă un exemplu perfect al felului în care aceste momente de time out  pot  da un refresh creativității.

„FUZETEA este cea mai bună alegere pe care mi-o pot imagina pentru viețile noastre agitate, pentru că timpul pentru tine și pauzele pe care ți le acorzi sunt ingredientele care te ajută să performezi.” - Alexandra Nechita, Ambasadorul Brandului FUZETEA.

Colaborarea cu Alexandra Nechita presupune o campanie de marketing complexă, care include un spot TV, cu Alexandra în rol principal:

Prezent pe piața locală din ianuarie 2018, FUZETEA este disponibil în cinci variante: Black Icetea Lemon Lemongrass, Black Icetea Peach Hibiscus, Green Icetea Lime Mint, Black Icetea Forest Fruits și Black Icetea Mango Pineapple, toate având un conținut redus de calorii (19-20 de calorii per 100ml, în funcție de aromă), fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia.