În anul Centenarului Marii Uniri, Coca-Cola le-a făcut tinerilor o propunere aparte: să-și imagineze România următorilor 100 de ani într-un desen care ar putea ajunge pe milioane de sticle Coca-Cola, într-o ediție de colecție!  

Tinerii s-au putut înscrie într-o competiție desfășurată în luna iunie, urmând 3 pași simpli:

  • alegând una dintre cele 3 valori asociate culorilor drapelului - susținere (roșu), dreptate (galben) și apartenență (albastru) - din care să se inspire,
  • creând un design original,
  • publicând lucrarea pe Instagram, cu hastagurile campaniei: #CocaCola și #Urmatorii100.

Un juriu format din ilustratori profesioniști și reprezentanți Coca-Cola au ales 3 câștigători, dintre autorii design-urilor bazate pe fiecare dintre cele trei valori, cei trei ajunși pe shortlist fiind:

Diana Raluca Andreea: - APARTENENȚĂ "The essence of the beautiful is unity in variety."- W. Somerset Maugham 

Tîlciu Ionuț Cristian - Roșu. Inspirat de sacrificiile și truda strămoșilor pentru a avea ceea ce noi numim casă.


Lazăr Valentin Marian- Mască tradițională, Caval Românesc, Modele tradiționale

Cei trei câștigători vor fi premiați cu cate 5000 de euro, având totodată oportunitatea de a-și vedea creația pe sticlele de Coca-Cola.

Designurile vor fi adaptate și ajustate în vederea imprimării pe etichetă. Așa că abia așteptăm să vedem cum va arăta viziunea câștigătorilor despre România următorilor 100 de ani pe sticlele Coca-Cola!