În România, unul din zece copii se naste prematur, având nevoie de atenție, îngrijiri și aparatură specială chiar din prima oră de viață, potrivit datelor statistice ale Ministerul Sănătății în 2011. Pentru ei, chiar și o secundă poate fi vitală. De aici a pornit conceptul campaniei #Jobdeosecundă, în care Dorna, în parteneriat cu Simona Halep și Salvati Copiii Romania, încurajează oamenii să-și împartă simbolic timpul, în sprijinul copiilor născuți prematur, pentru care o secundă poate însemna totul.

#Jobdeosecundă face parte din campania "Grijă pentru copii" dezvoltată de Dorna în parteneriat cu Salvați Copiii.

Iar mecanismul este simplu. Toți cei care își doresc să susțină cauza își pot lua un job de o secundă cu un singur click dat pe site-ul Dorna.ro, pe orice banner online al campaniei sau pe pagina oficială de Facebook Dorna România. Totdată, după angajare, susținătorii campaniei se pot implica folosind kit-ul de susținător format din cover photo, video, invitație recrutare, profile picture frame, recomandând aceasta cauză prietenilor sau prin donații direct către Salvati Copiii România. La finalul campaniei, Dorna – cu sprijinul Salvați Copiii România – va dona echipamente medicale specializate pentru copiii născuți prematur – către maternitățile care au nevoie de ele.  

Până în prezent, peste 450.000 de oameni ș-au luat un job de o secundă, printre care vedete de televiziune, jurnaliști, influenceri, bloggeri de parenting, precum Amalia Năstase, Adela Popescu, Amalia Enache sau Horia Ghibuțiu.

Conferința de presă – Dorna și Salvați Copiii

Lansarea campaniei #Jobdeosecundă a avut loc pe 13 iunie, în cadrul unei conferințe la care au participat peste 170 de persoane printre care jurnalisti, influenceri, oameni din media.

Întregul concept al evenimentului a fost construit în jurul ideii de job interview, participanții fiind invitați să aplice pentru acest Job de o secundă. Simona Halep a oferit certificate de angajare, multumind celor care au răspuns invitației, pentru faptul ca s-au alăturat acestui demers în lupta pentru ajutorarea copiilor născuti prematur. 

Campania Dorna „Grijă pentru copii”, care a ajuns, anul acesta, la cea de-a șasea ediție, susține lupta pentru viață a copiilor născuți prematur. Din 2013 și până în prezent, Dorna a dotat, cu ajutorul Salvați Copiii, 50 de maternități din țară cu 86 de echipamente medicale de specialitate pentru îngrijirea nou-născuților prematur, în valoare aproximativa de 600.000 de euro.

Simona Halep s-a alăturat campaniei "Grijă pentru copii" începând cu 2015 și nu lipsește nici anul acesta, îndemnând la implicarea activă a fiecăruia dintre noi.

Susținătorii interesați să participe la evenimentele de dotare a maternităților cu echipamentele necesare, pot accesa site-ul Salvați Copiii pentru detalii suplimentare.