Next Big Vlogger este unul dintre cele mai ample proiecte Coca-Cola, prin care compania și-a propus, în 2017, să găsească o nouă senzație a internetului, vloggerul care să devină idolul unei noi generații.

Șapte dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România au fost mentori pentru 14 finaliști care, timp de 4 zile, au învățat despre cum se face vlogging de calitate. Bromania, Mikey Hash, Laura Giurcanu, Ilie Bivol, Maximilian Ioan, băieții de la Noaptea Târziu si Anne-Marie Chelariu au pornit astfel în căutarea celui mai amuzant și mai carismatic creator de conținut din mediul online. Fiecare mentor a putut intra în bootcamp cu doi concurenți, unde timp de trei zile le-a împărtășit toate secretele din spatele camerei de filmat și i-a ajutat să-și facă primele filmari din cadrul competiției. Aventura a început în luna martie 2017 și s-a încheiat grandios două luni mai târziu, când Dana Bacinschi a câștigat nu doar marele trofeu ci și un start excelent în lumea vloggingului, printr-o colaborare cu Coca-Cola pentru un an.  

Campania de comunicare a stat sub semnul inovației. Antrenorii au fost personaje principale pe ambalajele dozelor de Coca-Cola, Coca-Cola Zero și Coca-Cola Lime, fiind prezenți de-a lungul întregii campanii de promovare a proiectului. Din mici creatori de conținut, cei 14 concurenți au devenit la rândul lor adevărate vedete, cu zeci de mii de fani în rețelele sociale.

Next Big Vlogger a fost un proiect în premieră pentru industria de comunicare din România, bucurându-se de un feedback extraordinar în media, fiind totodată premiat în multiple rânduri la competiții de profil în industria de comunicare. Una dintre cele mai recente distincții este un premiu Gold la ediția din acest an a premiilor Effie.