În ciuda tuturor diferențelor dintre ei, toți vloggerii au ceva în comun: vor ca fiecare video al lor să ajungă în pagina de Trending. Anul acesta, Next Big Vlogger a anunțat lansarea Sezonului 2 printr-un roast muzical între cei mai mari influenceri din online-ul românesc. Piesa a strâns aproape un million de vizualizări în doar o săptămână și, de când a fost lansată, s-a instalat deja în Trending. Iar să fii în top Trending, secțiunea exclusivistă a Youtube-ului în care se adună doar cele mai de urmarite clipuri, nu e puțin lucru! E o performanță vânată de toți creatorii de conținut, cu care s-ar putea mândri și cei care se înscriu la cea mai tare școală pentru vloggeri din România.

Provocarea Next Big Vlogger de anul acesta s-a adresat tuturor tinerilor peste 16 ani cu un cont de Youtube cu mai puțin de 20.000 de abonați și poftă de vlogging. Mentorii ediției 2018 sunt Mihai Alexandru Hash, BRomaniaIlieNoaptea TarziuAnne-Marie ChelariuIonuț Rusu și Laura Giurcanu care au aceeași misiune: să aleagă cele mai cool 5 video-uri de la 5 viitori vloggeri de succes. Coca-Cola nu i-a neglijat nici pe cei care își votează preferații! Premii zilnice vor putea fi câștigate înscriind codurile promoționale de sub cheița dozelor de Coca-Cola.

După votare, fiecare antrenor rămâne cu 2 concurenți în echipă – unul ales de el, celălalt de public. Astfel, 14 concurenți intră în bootcamp-ul Next Big Vlogger, unde sunt supuși de influenceri unor provocări, descoperă de la ei secretele succesului în online și se distrează într-un show pe cinste, urmând ca doar 7 să intre în etapa finală a concursului – bătălia finală, din care va ieși câștigător următorul star al online-ului românesc.

Întregul mecanism al competiției este disponibil pe nextbigvlogger.ro.

Mai multe despre provocarea Next Big Vlogger 2018:

Next Big Vlogger este un proiect în premieră pentru industria de comunicare din România, aflat deja la a doua ediție. Ediția 2017, câștigată de Dana Bacinschi, s-a bucurat de un feedback extraordinar în media, fiind totodată premiată în multiple rânduri la competiții de profil în industria de comunicare. Una dintre cele mai recente distincții este un premiu Gold la ediția din acest an a premiilor Effie.