Iuliana Nedelcu este membru de bază al echipei de marketing din cadrul Coca-Cola România, unde lucrează deja de aproape 10 ani. În prezent deține funcția de Marketing Manager Sparkling Soft Drinks, iar reușitele de de până acum i-au convins pe redactorii revistei Business Magazin că este unul dintre cei mai buni tineri manageri din România. Așa se face că Iuliana are o pagină dedicată în catalogul 100 Tineri Manageri de top lansat recent de Business Magazin.

Când povestește despre carieră să, Iuliana mărturisește că a avut un parcurs firesc: „Am început din timpul facultătii. După o scurtă perioadă în care am experimentat mai multe direcții profesionale, mi-am dat seamă că rezonez cel mai bine cu activitătile de marketing, prin urmare am început să-mi croiesc drum pe direcția asta.”

La Coca-Cola a început să lucreze în 2009, ca Brand Manager – Water, pentru România și Malta, dar a trecut de-a lungul timpului prin toate diviziile departamentului de marketing, ceea ce i-a permis să aibă o perspectivă completă asupra tuturor brandurilor din portofoliu. 

Iuliana se mândrește cu rezultatele echipei sale. De altfel, ultimii doi ani au fost extrem de bogați în lansări și proiecte, unele dintre ele cu rezultate excepționale. „Desi vorbim de un brand global, am avut multe campanii Coca-Cola dezvoltate la nivel local, apreciate și preluate inclusiv la nivel global. Iar aceste lucruri s-au materializat și în câteva premii importante, la competiții de profil din industrie.”, povestește Iuliana, amintind o parte dintre ele: 

  • Cele patru trofee-trei Gold și un Bronze-pentru campaniile „Brătara oficială pentru cea mai tare vară” și „Next Big Vlogger”, la Effie Awards 2018
  • Innovation of the Year pentru campania „Brătara oficială pentru cea mai tare vară” la  Webstock Awards 2017
  • Best use of video pentru campania „Next Big Vlogger” la Webstock Awards 2017
  • No 2 – Social Brand 
  • Trei premii Gold pentru Most creative client of the year pentru campania „Next Big Vlogger” la Internetics 2017 

Vorbind de momente dificile în carieră, Iuliana preferă să le vadă drept provocări care nu fac altceva decât să te scoată din zonă de confort, ajutându-te să evoluezi. Totodată, „ai nevoie de curaj să îți asumi responsabilitatea unor campanii revolutionare” mărturisește ea, amintind mereu de coordonarea excelentă care există la nivel de echipă extinsă (echipă de brand, oamenii din agenție și partenerii din Coca-Cola HBC România). 

Cât despre reușite, campaniile dezvoltate local care au fost date că exemplu de best practice la nivel global sunt un alt motiv de mândrie, Brătara oficială pentru cea mai tare vară – fiind una dintre cele mai recente inovații la nivel de brand care a fost preluată și implementată ulterior și în alte tări din grupul Coca-Cola.

Sunt indrăgostită de acest brand și de oamenii de aici”, mărturisește Iuliana, care, peste 10 ani, se vede tot la Coca-Cola

Materialul complet din Business Magazin poate fi citit aici.