Suporturile pentru muzică evoluează constant... viniluri, casete, cd-uri, playere portabile, telefoane mobile... what might be next, te întrebi? Răspunsul vine de la Coca-Cola Zero Zahăr și este cu adevărat neașteptat:

Albumul YO, scris de INNA, va putea fi ascultat, din luna iulie, de pe un suport audio neconvențional-dozele de Coca-Cola Zero Zahăr!

Cea mai recentă inovație Coca-Cola oferă, în premieră, noile piese ale artistei tuturor celor care cumpără dozele de Coca-Cola Zero Zahăr – fiecare dintre cele 4 doze ediție limitată conține 1 melodie diferită: "Locura", "Iguana", "Si, Mama" și "La Vida". Astfel, întregul album poate fi ascultat integral doar după ce fanii INNEI își completează colecția. Ca să dai “play” uneia dintre piese trebuie doar să scanezi, cu telefonul mobil, logo-ul Shazam de pe ambalaj.


Veștile bune nu se termină aici: noile doze de Coca-Cola Zero Zahăr vor reprezenta biletul de acces la primul concert al INNEI susținut în exclusivitate online. Doar pe 19 iulie, între orele 20:00 și 22:00, consumatorii Coca-Cola Zero Zahăr devin, prin scanarea dozelor, spectatorii concertului de promovare al noului album al artistei.

Campania este doar unul dintre pașii pe care compania Coca-Cola îi face înspre inovație și oferirea de conținut exclusiv și experiențe unice, pe care ținerii le pot accesa la o simplă atingere a telefonului mobil. Coca-Cola Zero Zahăr devine astfel băutura care merge mană în mană cu o pereche de căsti. Mai mult, lansarea noului album pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr este parte din colaborarea pe care brandul o are cu INNA începând cu luna ianuarie a acestui an.