Mixul delicios de extract de ceai, sucuri de fructe și ierburi aromatice al lui Fuzetea pare să fie pe placul consumatorilor români, o dovadă în acest sens fiind titlu „Produsul anului 2018” pe care Fuzetea l-a primit recent, la Gala „Votat Produsul Anului – Consumatorii Premiază Inovația”. Titlul a fost oferit în cadrul categoriei Băuturi Non-Carbonatate, în baza unui studiu realizat pornind de la preferințele consumatorilor.

Produsul Anului este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, proiectul “Votat Produsul Anului®” se află la a noua ediţie. Anul acesta, studiul a fost realizat online, pe 29 de categorii, pe un eşantion de 7100 de consumatori români, reprezentativ pentru populaţia din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Studiul a avut loc în perioada 16 aprilie- 21 mai 2018.

Criteriile de selecţie au fost:

  • inovaţie,
  • atractivitate,
  • satisfacţie.

Produsele câstigatoare au fost votate, de către consumatori, dintre produsele înscrise în competiţie. În studiu s-au putut înscrie toate produsele de larg consum care au avut o inovaţie în ultimele 18 luni până la data startului competiţiei.  Mai multe detalii despre concept și procesul de selecție pe www.produsulanului.com.

Prezent pe piața locală din ianuarie 2018, FUZETEA este disponibil în cinci variante:

  • Black Icetea Lemon Lemongrass,
  • Black Icetea Peach Hibiscus,
  • Green Icetea Lime Mint,
  • Black Icetea Forest Fruits și
  • Black Icetea Mango Pineapple.

Fuzetea este un amestec inovator de extract de ceai, suc de fructe si ierburi aromatice, reprezentând o opțiune cu un conținut scăzut de calorii (19-20 de calorii per 100ml, în funcție de aromă), fiind îndulcit cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric extras din frunze de stevia.