La începutul acestui an, Coca-Cola a lansat în România, alături de alte 36 de țări europene, un nou produs inovator - FUZETEA – o fuziune neasteptată de ceai revigorant, fructe gustoase și plante aromatice. Rezultatul este surprinzator: un mix perfect de arome cu gust delicios, contopite într-o noua generație de ice tea – perfectă pentru momentele de relaxare. 

Gusturile consumatorilor evoluează rapid, mai ales atunci când vine vorba de Millennials. Consumatorii noștri caută mai multe opțiuni pentru băuturi și caută produse care să răspundă cât mai bine nevoilor lor, în diferite momente de consum. Lansarea europeană a brandului FUZETEA este un incredibil pas înainte, în călătoria noastră de a deveni “o companie pentru toți”, în încercarea de a oferi noi bauturi delicioase și surprinzatoare, pentru orice moment al zilei.”, a declarat Brian Smith, președintele Grupului Europa, Orientul Mijlociu și Africa al Companiei Coca-Cola in cadrul evenimentului de lansare in Europa a brandului Fuzetea ce a avut loc pe 15 ianuarie la Zurich, in Elvetia.

Brian Smith, President Europe, Middle East & Africa, The Coca-Cola Company, Zurich, 15 ianuarie 2018. 

Caption foto: Brian Smith, President Europe, Middle East & Africa, The Coca-Cola Company, Zurich, 15 ianuarie 2018. 

In Romania Fuzetea este disponibil in 5 variante:

  • Black Icetea Lemon Lemongrass, 
  • Black Icetea Peach Hibiscus, 
  • Green Icetea Lime Mint, 
  • Black Icetea Forest Fruits,  
  • Black Icetea Mango Pineapple.


FUZETEA facts:

  • FUZETEA este unul dintre brandurile cu cea mai rapidă creștere, de ordinul miliardelor de dolari, din portofoliul companiei Coca-Cola.
  • Lansat în 2012 în 14 piețe internaționale, FUZETEA a cunoscut, în mai puțin de trei ani, o creștere accelerată, ajungând la o valoare de miliarde de dolari. 
  • Apreciat deja în 52 de țări la nivel global, FUZETEA s-a lansat în ianuarie, simultan, în 37 țări din Europa.
  • Variantele Fuzetea au fost dezvoltate în Centrul de Cercetare și Dezvoltare Coca-Cola din Bruxelles și au fost adaptate preferințelor consumatorilor europeni, oferindu-le acestora un gust de ceai proaspăt și actual, in total in Europa fiind disponibile 12 arome diferite.
  • Extractul de ceai din FUZETEA provine din frunze de ceai cultivate în ferme care respectă în totalitate principiile agriculturii sustenabile, contribuind astfel la obiectivul global al companiei Coca-Cola de a avea, până în 2020, toate ingredientele cheie și materia primă din surse 100% sustenabile.
  • Cele cinci variante din România sunt disponibile în cele mai mari lanțuri de retail din țară, în sticle tip PET de 0,5 l și 1,5 l și sticle returnabile de 0,25 l. 
  • Băuturile FUZETEA au un conținut scăzut de calorii, de 19, respectiv 20 de calorii pe 100 ml, în funcție de aromă, fiind îndulcite cu un amestec de zahăr și îndulcitor hipocaloric din stevia, de origine naturală.