Vedem tot mai des în ultima vreme tineri întreprinzători care ți-au facut curaj ți, cu o idee bună, niște resurse și multă muncă, au reușit să pună pe picioare business-uri înfloritoare. Această preocupare tot mai mare către antreprenoriat a tinerilor de astăzi, precum și nevoia de modele, de sprijin și finanțare, au creat contextul perfect pentru creionarea unui program menit să vină tocmai în sprijinul lor. Ața a apărut „Future Makers”.

Implementat de Global Shapers Bucharest Hub și Social Innovation Solutions, cu finanțare din partea Fundației Coca-Cola, programul „Future Makers” se adresează tuturor tinerilor interesaţi de antreprenoriat și care vor să dobândească cunoștințele necesare începerii unei afaceri.

Programul a fost gândit ca un spațiu de dialog despre cele mai noi tendințe în tehnologie, sociale și regionale, care funcționează ca un generator de idei de business, având 2 componente:

  • 35 ateliere de antreprenoriat în 13 județe: București – Ilfov, Constanța, Prahova, Brașov, Sibiu, Dolj, Galați, Timiș, Cluj, Mureș, Bacău, Neamț și Iași, ce  vor avea loc în perioada februarie – mai 2018 
  • și o competiție de inițiative antreprenoriale, cu premii totale de 20.000 de euro.

Prin intermediul atelierelor de antreprenoriat, „Future Makers” pune la dispoziția a 1.500 de tineri din România informațiile necesare și suportul unei comunități de profesioniști în afaceri.

Competiția de afaceri va avea mai multe etape. În perioada februarie-mai, va avea loc înregistrarea online a inițiativelor antreprenoriale. La sfârșitul acestei perioade, vor fi alese 50 de echipe finaliste (inițiative antreprenoriale) care vor urma, timp de 3 luni, un program de pregătire și mentorat, în care vor lucra la dezvoltarea planurilor de afaceri. Programul se va încheia în noiembrie 2018, odată cu anunțarea și premierea câștigătorilor.

constantin-bratu-public-affairs-communication-manager-coca-cola-romania.jpg
Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola România: „Coca-Cola este o companie care îmbrățișează schimbarea și inovația, care știe că succesul înseamnă învățare continuă și că spiritul antreprenorial, atât de esențial într-un mediu competitiv, este scânteia care anulează limitele și barierele. Și că toate acestea trebuie să se regăsească în oameni - oameni cu viziune și spirit antreprenorial: aceasta este cheia unui lider adevărat – fie el CEO, manager sau antreprenor.”.

Mai multe detalii despre competiție, ateliere sau juriu, poți citi chiar pe site-ul proiectului: www.futuremakers.ro