După succesul de care s-a bucurat la prima ediţie, Future Makers îi provoacă pe tinerii antreprenori şi în 2019.

Cea de-a doua ediţie Future Makers, proiect implementat de Global Shapers Bucharest Hub și Social Innovation Solutions, sprijină tinerii interesați de antreprenoriat prin ateliere, program de incubare, mentorat, conectare internațională şi premii in valoare de 20.000 de euro, întregul program fiind finanțat de Fundaţia Coca-Cola.

2000 de tineri, cu vârste cuprinse între 18-29 de ani, sunt aşteptaţi să participe la ateliere de antreprenoriat, unde vor discuta despre trenduri de viitor și despre cum pot genera idei de business sustenabile. Atelierele se vor desfășura în perioada martie - mai 2019, programul și procesul de înscriere fiind disponibile pe site-ul proiectului

Timp de 3 luni, programul de incubare va dezvolta 50 de idei finaliste, cu scopul de a le transforma în planuri concrete de business. Echipele din incubator vor avea acces la mentori şi antreprenori de succes. La finalul competiţiei, echipele își vor prezenta ideile în fața juriului.

Fundaţia Coca-Cola a ales sa se implice în proiect şi în acest an, crezând cu tărie că ideile bune de azi au nevoie de susţinere pentru a deveni soluţii sustenabile în viitor.

Din 1984 şi până în prezent, Fundaţia Coca-Cola a dat înapoi comunităţilor din întreaga lume mai mult de 1 miliard de dolari, în special prin iniţiative de educare şi încurajare a tinerilor, pentru a-şi transforma ideile în afaceri de succes.

Constantin-Bratu-PAC-Manager-Coca-Cola-Romania-Lansare-Future-Makers-2019.jpg
Performanța Coca-Cola România a fost întotdeauna generată de o echipă hotărâtă să depășească așteptările într-un mod creativ, căutând soluții, inovând, învățând mereu. Acesta este spiritul antreprenorial: o scânteie care face rotiţele să se învartă și transformă fiecare situație într-o oportunitate.  Este şi motivul pentru care am ales să susţinem Programul Future Makers. El completează natural filozofia noastră: suntem și vom fi întotdeauna un susținător puternic al comunităților în care ne desfășurăm activitatea.”, a declarat Constantin Bratu, Public Affairs and Communication Manager, Coca-Cola România.

Prima ediție “Future Makers” s-a bucurat de peste 150 de proiecte încrise, din domenii diverse: agricultură (grădini fără pământ), transport urban (biciclete din bambus), reciclare  sau educaţie, cum a fost, de altfel şi seria pieselor de teatru care integrează tehnologia numită Aventurile lui Tzitzi-Poc, câştigătorul ediţiei precedente.

Tinerii interesaţi să participe, se pot înscrie pe www.futuremakers.ro până pe 2 iunie.