Toți recunoaștem logo-ul Coca-Cola oriunde l-am vedea. Probabil însă nu toți știu că acesta nu a arătat întotdeauna ca acum. De-a lungul timpului, logo-ul a trecut prin mai multe schimbări până să ajungă la forma binecunoscută utilizată în prezent. Iar în rândurile care urmează, veți putea vedea câteva dintre etapele evoluției sale.

1886 – Primul design

John S. Pemberton finalizează formula noii sale băuturi, iar partenerul lui, Frank M Robinson, îi sugerează numele Coca-Cola – era convins că „cei doi C ar da bine într-o reclamă”. Ca experiment, începe să scrie numele companiei e în stil Spencerian, o caligrafie foarte populară în acele vremuri.

 

Coca-Cola Logo 1887

1887-1890s – Introducerea trademark-ului

Marca înregistrată este atașată de primul „C” din Coca-Cola.

 

Coca-Cola Logo 1890

1890-1891 – Extra spiralat

Pentru doar un an, logo-ul nostru trece printr-o transformare dramatică, plină de suișuri și coborâșuri.

 

Coca-Cola Logo 1941

1941-1960s - Ajustarea cozii

Cuvintele „marcă înregistrată” dispar de lângă litera „C”-ului și apar sub logo, nu în interiorul lui, ca până în acel moment.

 

Coca-Cola Logo 1958

1958-1960 - O formă „fishy”

Perioada logo-ului Arciform sau „în coadă de pește”.

 

Coca-Cola Logo 1969

1969 – Luați de val

Apare logo-ul Arden Square. Într-o casetă roșie, cuvintele Coca-Cola sunt subliniate cu un „val” de culoare albă, denumit, mai exact, „Dispozitivul cu Panglică Dinamică”. Acest logo se folosește și în prezent.

 

Coca-Cola Logo 2003

2003 – Rămânem autentici

Panglicii albe i se alătură încă una, de culoare galbenă, și câteva bule.

 

Coca-Cola Logo 2007

2007 - Un design clasic

O abordare simplă, îndrăzneață, cu o singură panglică albă.

 

Coca-Cola-Logo-2011-small.png

2011 - 125 de ani de fericire

Cu ocazia aniversării a 125 de ani de la apariție, logo-ul Coca-Cola trece printr-o transformare de sărbătoare: ies bule din sticla contur, într-o celebrare a trecutului, a prezentului și a viitorului.

Coca-Cola Logo 2013 Share A Coke

 

2013-2014 - Numele tău, scris cu acel font legendar

Campania „Împarte o Coca-Cola” înlocuiește logo-ul Coca-Cola de pe sticle cu numele tău.