„După noi, strângem tot noi”, proiectul care încurajează colectarea selectivă, lansat de Coca-Cola HBC România în urmă cu doar patru luni, a avut o vară plină: a fost prezent la cele mai mari festivaluri de muzică din România – Neversea și Untold - dar și la evenimente și conferințe culturale precum Ziua Independenței Statelor Unite ale Americii, Festivalul Ambasadelor sau conferința „The Power of Storytelling”, organizată de publicația „Decât o revistă”.

Scopul programului este acela de a ajuta publicul să înțeleagă nevoia de colectăre selectivă în România și să ofere informațiile necesare pentru colectareîncurajând adoptarea unei atitudini responsabile față de mediu și față de ceea ce lăsăm în urma noastră generațiilor viitoare.

De-a lungul primelor patru luni ale proiectului, Coca-Cola HBC Romania a pus la dispoziția a peste 600.000 de tineri mai multe soluții de colectare separată, printre care o Ecoinsulă – o soluție integrată pentru toate tipurile de deșeuri reciclabile, Fotocolectorul – cabină foto care poate colecta sticlă, plastic și hârtie pentru care te răsplătește cu o fotografie pe loc, dar și mai multe puncte de colectare pentru PET si plastic. 

Mai multe detalii despre proiect puteti citi pe site-ul www.Dupanoi.ro.

Totodată, esența acestei veri distractive și productive a fost surprinsă și într-un clip disponibil mai jos: