Coca-Cola și-a consolidat portofoliul de premii cu două noi trofee Effie câștigate la cea de-a 16-a ediție a celebrei competiții.

Gala Effie 2019 a avut loc anul acesta pe 10 iunie, la Ateneul Român, Coca-Cola fiind premiată cu două Effie Bronze pentru campaniile #SameFeeling și Inna Music Cans Album, dezvoltate în parteneriat cu McCann Worldgroup România. 

#SameFeeling a reprezentat o postare contextuală pe pagină de facebook Coca-Cola, publicată în octombrie 2018, cu câteva zile înaintea referendumului privind redefinirea familiei în Constituție. Aceasta s-a viralizat rapid pe rețelele de social media, întreaga postare fiind menită să exprime o idee simplă: indiferent de etichete, oamenii trăiesc și se bucură la fel de momentele importante din viața lor. Iar Coca-Cola este pentru și despre ei.

Cea de-a două campanie premiată a fost lansată în vara anului 2018 și a marcat o premieră pentru țara noastră: primul album din România lansat exclusiv pe dozele Coca-Cola Zero Zahăr. Piesele incluse pe albumul Innei intitulat YO, puteau fi ascultate scanând logo-ul Shazam de pe fiecare doză din colecție.