Știm că Halloween-ul a trecut, dar noi suntem încă sub influența plăcintei de dovleac! Așa că, până nu-i dispare complet efectul și nu pleacă toate vrăjitoarele, bufnițele și fantomele care ne-au vizitat cu prilejul acesta, vrem să vă povestim puțin despre năzdrăvăniile puse la cale de Fanta cu această ocazie.  

În perioada 17-28 octombrie, Fanta le-a pus la dispoziție, celor cu sânge rece și inimă de leu, o „Haunted House” unde, printre piese de mobilier autentic și obiecte decorative din secolul XIX, obiecte animate cu ajutorul efectelor speciale și pânze de păianjen, au fost invitați să descifreze „Blestemul lui Bucur”, întemeietorul Bucureștiului. Dacă aveau curaj, bineînțeles!

Dacă fotografiile și descrierea noastră n-a fost suficiente ca să-ți facă pielea de găină, urmărește clipul de mai jos.

Castelul Bran ni s-a părut prea mainstream pentru această activare, așa că ne-am instalat casa bântuită la Cora Pantelimon între 17 și 23 octombrie și la Auchan Coresi din Brașov între 27 și 28 octombrie.

Al 13-lea etaj

Dar Fanta nu se află la prima activare tematică de Halloween: putem afirma cu ușurință că brandul are deja o relație specială cu această sărbătoare. Și nu doar în România! De exemplu, în 2017, în Marea Britanie, au reușit să transforme o banală călătorie cu liftul într-una dintre cele mai terifiante experiențe, cu ajutorul VR-ului.

Denumită „Fanta: al 13-lea etaj”, activarea a dus conceptul de VR la un cu totul alt nivel: unul extrem de înspăimântător. Pe scurt, voluntarii erau invitați să intre într-un lift straniu și să se confrunte cu zombie, târâtoare și tot felul de alte dubioșenii.

Vezi în clipul de mai jos cum au reacționat curajoșii care s-au încumentat să înfrunte căștile VR și să viziteze ororile care-i așteptau la fiecare etaj.

Aici puteți descoperi și ce-au văzut curioșii luând liftul către etajul 13.