Compania Coca-Cola a plecat cu nu mai puțin de 4 trofee de la ediția 2018 a Romanian Effie Awards, obținând poziția a doua în clasamentul celor mai eficienți clienți, cu 3 premii Gold și unul Bronze pentru două campanii inovatoare: Festival Bracelet și Romania’s Next Big Vlogger.

  • GOLD  - Brand Experience

    Campaign: Festival Bracelet

    Campaign: Romania’s Next Big Vlogger
  • GOLD -  Media Ideea

    Campaign: Festival Bracelet
  • BRONZE - Non-alcoholic beverages

    Campaign: Festival Bracelet

Campania Festival Bracelet 2017, cunoscută sub numele “Brățara Oficială a Verii”, a mizat pe o inovație de ambalaj, eticheta Coca-Cola fiind transformată în brățară de acces la unul dintre cele mai mari festivaluri din țară, oferind totodată acces la sute de premii. 8 modele diferite de brățări au devenit astfel topicul verii, atingând peste 75% dintre tinerii din România.

Anul acesta, “Brățara Oficială a Verii” s-a transformat în “Traiește viața ca pe un festival”, oferind publicului alte 12 modele de brațări și numeroase noi experiențe și surprize.

Totodată, conceptul “bracelet” a fost preluat ca best practice în țări din Europa și Asia.

Next Big Vlogger a fost unul dintre cele mai ample proiecte Coca-Cola, prin care compania și-a propus, în 2017, să găsească o nouă senzație a internetului, vloggerul care să devină idolul unei noi generații. Șapte dintre cei mai cunoscuți vloggeri din România au fost mentori pentru 14 finaliști care, timp de 4 zile, au învățat despre cum se face vlogging de calitate. Aventura a început în luna martie 2017 și s-a încheiat grandios doua luni mai tarziu, când Dana Bacinschi a fost desemnată câștigătoarea trofeului Next Big Vlogger.  

Miruna-Smeureanu-Director-Marketing-Coca-Cola.jpg
"Festival Bracelet si Next Big Vlogger sunt doua campanii prin care am demonstrat, inca o data, alaturi de partenerii nostri de foarte multi ani, McCann Worldgroup România, ca ne simtim confortabil pe terenul inovatiei in marketing. Recunoasterea primita la Gala Romanian Effie completeaza seria de premii acordate acestor campanii incepand din toamna anului trecut. Succesul lor a fost insa vizibil inca din perioada desfasurarii, prin reactia publicului, a media si prin rezultatele excelente pe care le-au adus” - Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola Romania.

Romanian Effie Awards este una dintre cele mai importante competiții de profil care premiază anual cele mai bune idei și campanii publicitare.