Fanii seriei Netflix Stranger Things vor călători înapoi în timp, către "vara care a schimbat totul" - 1985 – odată cu startul celui de-al treilea sezon al show-ului care va fi difuzat începând cu 4 iulie.

În mod întâmplător, vara anului 1985 a schimbat totul și pentru Coca-Cola, atunci când compania a modificat formula băuturii emblematice, odată cu lansarea “New Coke”, o idee îndelung comentată, la care compania avea să renunțe după nici trei luni de zile. 

Într-un parteneriat dedicat Netflix, echipa Stranger Things a colaborat cu Coca-Cola pentru a transpune telespectatorii în nostalgia anilor ‘80. Special pentru acest proiect, executivii de la Netflix au vizitat anul trecut arhivele Coca-Cola din Atlanta pentru a studia ambalajele New Coke, memorabilia, reclamele din acea perioada, pentru a se asigura că scenariul reflecta întocmai evenimentele istorice, iar recuzita și elementele vizuale surprind perfect atmosfera acelor vremuri, New Coke urmând să apară în mai multe episode ale acestui sezon.

Mai mult decat atat, New Coke a devenit disponibilă vara aceasta în Statele Unite într-o ediție limitată menită să aducă la viață unul dintre cele mai mari momente culturale din 1985 atât pe ecran cât și în afara lui.

Aflați mai multe despre felul în care echipa Coca-Cola a readus la viață New Coke.

"Într-o lume in care consumul media se transformă, continuăm să ne provocăm pe noi înșine să găsim modalități creative și semnificative de a ne implica în platforme non-publicitare precum Netflix pentru a interacționa cu milioane de fani abonați la servicii de streaming", a spus Geoff Cottrill, Senior Vice President of Strategic Marketing, Coca-Cola America de Nord. "Suntem încântați să colaborăm cu Netflix și să jucăm un rol cheie în recrearea verii anului 1985, în stilul unic Coca-Cola".

Creatorii Matt și Ross Duffer ("frații Duffer"), fani Coca-Cola de multă vreme, s-au straduit înca de la primul sezon să implice brandul Coca-Cola în povestea show-ului. Până în prezent, produse, reclame și logo-uri Coca-Cola au apărut în mai multe episoade ale serialului.

"New Coke ar fi jucat oricum un rol în acest sezon", au declarat fratii Duffer într-un interviu comun oferit publicației The New York Times. "A fost una dintre primele idei din brainstormingul pentru Sezonul 3. A fost vara anului 1985, iar când vorbești despre elemente memorabile ale culturii pop, nu ai cum să ratezi New Coke care a fost cu adevarat un moment important. Ar fi fost mai bizar să nu o includem".

Stuart Kronauge, președintele diviziei de sparkling, Coca-Cola America de Nord, împărtașește opinia producătorilor: "Un lucru care face serialul Stranger Things atât de special este tocmai angajamentul său de a ilustra într-un mod cât mai autentic perioada de timp în care se petrece acțiunea", a spus el. "Când am auzit că Sezonul 3 se va axa pe evenimente din vara anului 1985 și ca producatorii vor să integreze New Coke, am știut că este ocazia perfecta pentru a revizita acele timpuri într-un mod distractiv și surprinzator, care ne-ar permite să facem parte dintr-unul dintre cele mai anticipate momente ale culturii pop din acest an."

"Parteneriatul cu Coca-Cola oferă lui Netflix posibilitatea de a ajunge la un public numeros prin intermediul unuia dintre cele mai recunoscute branduri din lume într-un mod foarte autentic", a declarat la rîndul său Barry Smyth, Head of Global Partner Marketing Netflix.

"Readucand New Coca-Cola în prezent, pentru prima dată în ultimii 34 de ani, a părut a fi cea mai firească metodă de a aduce acest parteneriat la viață", a spus Stuart Kronauge. "Angajamentul nostru față de inovație implică mai mult decât lansarea de băuturi noi - este vorba și de ne asuma riscuri și de a încerca lucruri noi si îndrăznețe, în mod distractiv, pentru a le oferi fanilor noștri experiente placute si valoroase. Parteneriatul cu Stranger Things atinge, fără îndoială, acest obiectiv."

Stranger Things nu este primul serial care intra în arhivele Coca-Cola. Scena finală din seria Mad Men a inclus celebra reclama Coca-Cola din 1971, "Hilltop".