Coca-Cola a lansat în Europa prima băutură energizantă sub marca Coca-Cola.  

Coca-Cola Energy, care a debutat în Spania și Ungaria, iar din 15 aprilie a devenit disponibilă și în România, conține cafeină din surse naturale, extracte de guarana și vitamine B și are acel gust special Coca-Cola pe care oamenii îl cunosc și îl apreciază. Băutură nu conține taurină și este disponibilă în două variante, cu și fără zahăr, în doze de 250 de ml.

"Coca-Cola Energy include ingrediente din surse naturale și oferă gustul delicios și revigorant al Coca-Cola", declară Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business, The Coca-Cola Company.  "Am păstrat aceste două calităti la baza procesului prin care am dezvoltat această rețetă, și suntem mândri să o oferim sub marca Coca-Cola, invitând oamenii să încerce o băutură energizantă nouă și diferită, care este concepută să completeze viețile aglomerate, dinamice ale consumatorilor noștri”.

Fiind O companie pentru toți, Coca-Cola continuă să își dezvolte portofoliul pentru a aduce oamenilor mai multe băuturi dintre cele pe care aceștia și le doresc – fie că este vorba de ceaiuri organice sau sucuri, de ape imbogătite cu minerale sau cafea ready-to-drink ori noi variante Coca-Cola. Iar Coca-Cola Energy este cel mai recent pas făcut în această direcție.

Lansarea va fi însoțită de o campanie de marketing destinată în primul rând adulților tineri cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani. Coca-Cola Energy va fi promovată în conformitate cu ghidul de marketing responsabil al Companiei Coca-Cola. Acesta prevede, în acord cu reglementările UNESDA (Asociația Europeana a Băuturilor Răcoritoare), excluderea oricărei activităti de sampling în proximitatea școlilor și niciun fel de promovare a amestecului cu alcool.

Mai multe detalii despre Coca-Cola Energy intr-un interviu cu Javier Meza, Global Chief Marketing Officer of Sparkling Beverages în cadrul The Coca-Cola Company, material disponibil AICI, dar și pe site-ul www.coca-colacompany.com.