A total beverage company

- sau cum devine Coca-Cola o companie pentru toți

Coca-Cola are o poveste veche de peste un secol, având de-a lungul vremii o relație extrem de stransă cu consumatorii săi. Este esențial să îi asculți, să le înțelegi nevoile și să le accepți preferințele. Și cum gusturile și stilurile de viață ale oamenilor se schimbă de la o zi la alta, de la o generație la alta, este imperativ să ne schimbăm și noi. În fond, asta am facut de mai bine de 130 de ani. Ne schimbăm și evoluăm în ritm cu vremurile, trendurile și  preferințele consumatorilor noștri.

Asta este ceea ce vom face și de acum înainte. Vom continua să evoluăm astfel încât să putem oferi publicului o gamă cât mai variată de produse, punându-i la dispoziție câte o băutură pentru fiecare  ocazie, in orice moment al zilei, 24/7.

Această nouă strategie a companiei, de a răspunde cât mai multor nevoi ale generației de astăzi, se traduce prin numeroase schimbări și inovații aduse atât la nivel de produs, cât și în ceea ce privește comunicarea către consumator. Iar ca să detaliem puțin subiectul, putem așeza lucrurile în 2 perspective.

 INSIDE THE BOTTLE

coca-cola-o-companie-pentru-toti-coke-glass.png
1. Produse cu conținut redus de calorii

În contextul în care interesul oamenilor se îndreaptă tot mai mult către alimentație echilibrată, era un pas firesc să venim în întâmpinarea acestora cu rețete regândite, cu conținut caloric redus și alternative de îndulcitori pentru cei care vor să reducă zahărul din alimentație. Coca-Cola Zero Zahăr este un prim exemplu în acest sens, însă nu este singurul. Noua rețetă Sprite marchează cea mai importantă reducere a numărului de calorii din 2017, de la 41 kcal/ 100ml la 9 kcal/100 ml.

2. Produse noi

Vom continua să aducem pe piață tot mai multe produse noi, inovatoare. Cum este, spre exemplu, noul FUZETEA – o fuziune încântătoare de ceai rece, fructe și plante aromatice, cu 19/20 de kcal / 100 ml.

OUTSIDE THE BOTTLE

CCR-250ml-RGB.jpg
1. Comunicare transparentă.

Pe eticheta produselor, consumatorii pot găsi informațiile nutriționale de bază ale produselor, valoarea energetică precum și ingredientele utilizate, astfel încât să poată face alegeri informate.

2. Gama variată de ambalaje

În funcție de preferinte sau ocazii, consumatorii pot alege dintr-o gamă variată de ambalaje diferite, de la sticle returnabile de 250ml, doze de 330ml și pană la pachete de 2 litri.  

Fact: Portofoliul Coca-Cola conține peste 100 de produse cu rețete și ambalaje diferite.

3. Marketing responsabil

Și mai avem în vedere un lucru esențial: respectăm dreptul părinților de a alege ceea ce consideră că este potrivit pentru copiii lor, de aceea Coca-Cola România nu cumpără spațiu publicitar în emisiunile care se adresează direct unor audiențe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani.

Infografic-coca-cola.jpg