Dintotdeauna, Coca-Cola a promovat o atitudine pozitivă și conexiunea autentică dintre oameni. In realitatea pe care o traim insa, problemele pe care le întâmpinăm zi de zi și felul în care ele sunt reflectate în mass-media ne determină, de multe ori, să vedem viața în nuanțe de gri, devenind pe zi ce trece tot mai pesimisti. Tocmai pentru a ne incuraja sa privim partea plina... Coca-Cola a lansat in luna aprilie campania Half Full, exclusiv în România, printr-o inovație de ambalaj.

Activand optimismul românilor, Coca-Cola a creat o sticlă plină doar de la jumătate în sus, care să-i inspire pe cât mai mulți să vadă jumătatea plină. Sticlele au fost create în ediție limitată, devenind un canal de promovare pentru știri și statistici pozitive cu și despre români, promovând exemple precum: elevi care câștigă în fiecare an sute de premii internaționale, performanțe din sport, artiști români recunoscuți internațional.


Mai mult decat atat, prin intermediul paginii de Facebook, consumatorii au fost invitati sa impartaseasca stiri si experiente positive, avand posibilitatea sa-si creezi propria lor sticlă #HalfFull.

Să vezi jumătatea plină a sticlei e o alegere. O alegere pe care o facem în fiecare zi:

Detalii despre mecanismul campaniei aici.