Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România au inaugurat, printr-un eveniment de amploare, o nouă linie de ultimă generație, de îmbuteliere a apei, la fabrica din Poiana Negrii, județul Suceava.

Aceasta are o capacitate impresionantă de producție: 1,3 milioane de litri de apă pe zi, cu 44% mai mult față de cea anterioară. Totodată, noua investiție va determina reducerea consumului de apă, folosită în procesul de producție, cu până la 6%, păstrând consumul de energie la același nivel, datorită unei eficiențe energetice mult îmbunătățite.

Valoarea totală a investiției se ridică la 11 milioane de euro. Pe lângă noua linie de îmbuteliere, a fost modernizată o altă linie de producție și mărită capacitatea de depozitare. O dată cu acestea, a fost generată și o creștere cu 10% a numărului de locuri de muncă.

Evenimentul de lansare a noii linii de producție a fost unul de succes, la care au luat parte atât reprezentanți din top-managementul sistemului Coca-Cola, cât și autorități centrale, locale și reprezentanți ai ong-urilor.  Aceștia au participat la turul fabricii și au văzut, în premieră, noua linie de îmbuteliere.

De asemenea, s-au bucurat de eveniment și angajații fabricii din Poiana Negrii, despre care Jovan Radosavljevic, Directorul General al Coca-Cola HBC România, a declarat că sunt “ingredientul secret” al băuturilor din portofoliul companiei.

Miruna Smeureanu, Director de Marketing, Coca-Cola Romania
 „Sistemul Coca - Cola România înseamnă mai mult decât cele aproape 450 de milioane de euro pe care le generăm aici în fiecare an. Înseamnă, în primul rând, un parteneriat pe termen lung între Coca - Cola și România, care ține cont de nevoia românilor de a consuma o apă de calitate într-un mod responsabil față de mediu. Iar această nouă investiție de peste 11 milioane de euro este încă o dovadă a importanței pe care o acordăm acestui parteneriat. De aceea, Dorna este îmbuteliată exclusiv în Plant Bottle, un ambalaj realizat în proporție de până la 30% din plante , 100% reciclabil ”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing al Coca-Cola România.

În 27 de ani, de când se află în România, Coca-Cola a investit peste 210 milioane de euro în piața locală.