Ediția 2019 a celei mai mari conferințe de social media din România a avut loc vineri, 4 octombrie, și s-a încheiat, ca în fiecare an, cu Gala Webstock Awards unde au fost premiate cele mai creative campanii din online. Coca-Cola s-a numărat printre marii câștigători ai serii, obțînând 8 premii:

Best Digital Innovation – Locul 1 – pentru "Mash-up Campaign"

Best Digital Innovation – Locul 2 – pentru campania “Coca-Cola Half Full

Best Use of Photography – Locul 1 – pentru campania “Same feeling

Best Influencer Campaigns – Locul 1 – pentru proiectul Next Big Vlogger 2.0

Best Influencer Campaign – Locul 2 – pentru campania “Grijă pentru copii” desfășurată de Dorna în parteneriat cu Salvați Copiii

Best Brand on Instagram – Locul 2 – Coca-Cola România

Best Use of Youtube – Locul 1 – pentru campania “Sprite Haters

Best Use of Youtube – Locul 3 – pentru “Game of Compliments: Cinnamon – Vanilla

Ajuns la cea de-a 12-a ediție, Webstock este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate mediului online din România, punând în dezbatere subiectie și tendințe actuale în comunicarea digitală. Sesiunile de discuții cu speakeri renumiți sunt completate de gala premiilor Webstock care oferă recunoaștere celor mai bune proiecte din mediul online.

Lista completă a premianților din acest an, membrii juriului, precum și mai multe detalii de la ediția acstui an sunt disponibile pe site-ul official www.webstock.ro