Inovație. Acesta a fost cuvântul de ordine, în 2017, în campania „Brățara Oficiala a Verii”, care a oferit tinerilor o vară plină de experiențe. Totul începea de la brățara Coca-Cola și se termina remarcabil la Untold și Neversea.

Campania a pornit de la o dorință foarte puternică: reconectarea cu tinerii. Pe terenul lor. Și pentru că tinerii și adolescenții vor să facă parte din cele mai tari evenimente și festivaluri, colecționând brățările de acces și purtând-le pe tot parcursul verii ca amintiri și ca un fashion statement pentru experiențelor lor, am ales să purtam un dialog cu tinerii prin muzică, lucrul care ne conectează cel mai bine unii cu alții.

Așa că, am introdus “Brățara Oficială a Verii”, o inovație de ambalaj care a transformat eticheta Coca-Cola în brățări de acces la cele mai importante festivaluri din țară, Untold și Neversea, dar și acces la sute de premii. 

8 modele diferite de brățări au devenit topicul verii, crescând vânzările cu 11% și atingând peste 75% din tinerii din România. Mai mult, aplicația Coke Scan, cu ajutorul căreia puteai afla dacă ai câștigat bilete de acces la festivaluri sau multe alte experiențe a ajuns nr. 1 in App Store și Google Play. Publicații din întreaga lume au scris în peste 8 limbi despre inovația pe care am adus-o prin această campanie.


Campania “Brățara Oficială a Verii” a adus numeroase premii, printre care și două trofee de aur la PR Awards 2017, precum si Gold la Effie 2018.


În 2018 “Brățara Oficială a Verii” a fost preluată ca best practice de țări nu doar din Europa, ci și din Asia. În România, anul acesta, “Brățara Oficială a Verii” s-a transformat în “Traiește viața ca pe un festival”. Și aplicația prin care îți poți scana brățara pentru a putea vedea ce ai câștigat cu brățara Coca-Cola a fost dezvoltată, WOAH punând la dispoziție nu doar un un sistem de verificare a premiilor, ci o întreagă platformă de conținut cu seriale, quiz-uri, noutăți, muzică, interviuri cu artiștii momentului.

WOAH este disponibila atât pentru iOs cât și pentru Android.