Vara e despre zile senine și distracție, iar la mare le savurăm cel mai bine. Dar pentru că ne pasă de ceea ce rămâne în urmă, alături de amintirile frumoase, vara asta colectăm selectiv pe litoral, prin proiectul Azi pentru Mâine pe plajă. Așa cum anunțam la începutul verii, am început acțiunile de ecologizare a plajelor din Mamaia, împreună cu Asociația CSR Nest, cu voluntarii Mare Nostrum și cu sprijinul Fundației
Oricine vine pe litoral vara aceasta poate juca un rol esential în păstrarea plajelelor curate. Prin colectarea selectivă a ambalajelor, vor putea da, astfel, o viață nouă deșeurilor de ambalaje care, altfel, pot ajunge ne polueze mediul. De-a lungul plajelor din Mamaia s-au instalat pubelele de colectare separată a deșeurilor (galbene pentru plastic / PET / metal, verzi pentru sticlă, albastre pentru hârtie și carton) . De asemenea, mai multi agenți economici au răspuns invitației de a se alătura în acest demers, astfel că s-au incheiat deja parteneriate cu numeroase terase si restaurante de pe plaje, cu ajutorul cărora deșeurile de ambalaje vor ajunge acolo unde trebuie: în coșurile pentru colectare selectivă - prima lor oprire în drumul către reciclare.
Colectarea selectivă e un obicei simplu, pe care oricine îl poate deprinde rapid, practicându-l în viața de zi cu zi. Printre primii care s-au alăturat proiectului au fost chiar angajații
Proiectul Azi pentru Maine va continua pe plajele din Mamaia, Eforie Nord si Sud, Venus și Saturn, până la sfârșitul verii. Dar nu ne oprim aici: toamna aceasta, proiectul va ajunge în școlile din București și din 5 județe din sudul țării, pentru a implica elevii și profesorii în acțiuni de colectare selectivă.
Poluarea cu deșeuri de ambalaje creează probleme serioase mediului înconjurător. Pentru că suntem conștienți de aceste probleme și vrem să ne implicăm activ în găsirea unor soluții,
Te ținem la curent pe site-ul proiectului și pe conturile conturile Coca-Cola de Facebook și Instagram. Urmărește-ne și pentru tips & tricks legate de colectarea selectivă.
Mai multe pe Journey
- MUSICHOOD in the City la UNTOLD: te distrezi și ai grijă de ce lași în urmă
- Future Makers 2019 – votează ideile de business preferate până pe 6 octombrie!
-
De ce
Coca-Cola achiziționează Costa Coffee? - Competiția Future Makers și-a desemnat câștigătorii. Ei sunt tinerii care construiesc România viitorului
-
Obiectivul
Coca-Cola : O lume fără deșeuri
Social Media