Campania națională desfășurată anul acesta de Fanta, marchează o premieră pentru celebrul brand. Este pentru prima data când acesta folosește Realitatea Augmentată într-o campanie promoțională, în România.

Campania se desfășoară sub numele Preia distracția cu Fanta și câștigă super premii, și-i invită pe consumatori să scaneze logo-ul Shazam de pe eticheta produselor promoționale. Aceștia sunt redirecționați apoi către o platformă unde trebuie să introducă și codul promoțional de sub capac pentru a putea “intra în joc”. Și astfel începe distracția: cu ajutorul unei aplicații de realitate augmentată, consumatorii au la dispoziție o sumedenie de filtre și cadre cu care se pot juca, în timp ce savurează o Fanta răcoritoare.

Proiectul s-a bucurat de succes în rândul iubitorilor de Fanta încă de la început, în doar câteva ore de la startul campaniei fiind deja zeci de consumatori înregistrați pe platforma online, explorând surprizele puse la dispoziție.

Campania “Preia distracția cu Fanta și câștigă super premii” se încheie pe 12 august și vine la pachet și cu o serie de premii, detalii complete fiind disponibile pe site-ul www.distractiecufanta.ro.

Preia distracția cu Fanta și câștiga super premii