Coca-Cola îți oferă experiențe de neuitat întreaga vară. Dacă în luna mai am adus împreună fanii tuturor genurilor muzicale, printr-o inovație de ambalaj unică în România, lansând prima compilație muzicală exclusiv pe sticlele Coca-Cola, acum, ducem povestea Musichood mai departe. Noua campanie Coca-Cola te invită să dezlipești stickerele de pe ambalajele, să le scanezi cu aplicația Coke Scan, să te bucuri de videoclipuri în exclusivitate și să participi la promoția cu premii care-ți vor face zilele de vară și mai cool.

Stickerele colorate de pe sticlele Coca-Cola la PET îți oferă acces la conținut exclusiv cu Irina Rimes, GuessWho sau Vanotek – artiștii din campania brandului – dar vor arăta grozav și pe rucsacul, frigiderul sau trolerul tău de vacanță. În plus, în Coke Scan poți înscrie codurile de sub capac și între 15 iulie și 15 septembrie ai șansa de a câștiga, prin tragere la sorți, mini-frigidere, mini- radiouri sau una dintre cele 9 croaziere pentru tine și prietenii tăi.

Consultă regulamentul campaniei și bucură-te de experiențele Musichood în rimul verii.